Inne
Ankieta dotycząca przeglądu lokalnych konsumentów 2020
Każdego roku Lokal Consumer Review Survey bada, w jaki sposób lokalni klienci korzystają z recenzji online w celu wybrania firmy, której mogą zaufać. Badania przeprowadzane od 2010 roku mają na celu pomóc zrozumieć lokalnym firmom, marketerom oraz konsumentom, jaki wpływ mają opinie oraz by zobaczyć, jak dane te zmieniają się z roku na rok. Oczywiście rok 2020 był rokiem innym niż wszystkie i rozpoczęcie porównania nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie zaznaczyli, że w tym roku nic nie było normalne. Oprócz zwykłych statystyk dotyczących ocen w gwiazdkach, liczby recenzji i sposobu, w jaki lokalne firmy proszą o recenzje, zapytaliśmy także konsumentów, jak Covid-19 wpłynął na korzystanie z recenzji online i lokalnych firm. Takie porównanie nada kontekst zmieniającym się trendom oraz pomoże zrozumieć, jak skutki pandemii mogą wpływać na lokalne firmy.
ANALIZA BADANIA: wpływ opinii na lokalne firmy
W ciągu ostatniej dekady recenzje online stały się coraz bardziej powszechną częścią decyzji zakupowych konsumentów. Jednak w związku z tym, że recenzje stanowią obecnie ogromną część organicznych wyników wyszukiwania, trudno jest nie zauważyć słabej oceny gwiazdkowej lub opinii niezadowolonych klientów. Coroczne Badanie Lokalnych Opinii Konsumenckich daje szczegółowy wgląd do zachowań konsumentów w zakresie wykorzystania recenzji jako czynnika przemawiającego (lub nie) za pojęciem współpracy z lokalną marką.