O Karko
Branża: odzieżowa, e-commerce
Współpraca od: października 2020
Rynek: Polska
Witryna: karko.pl
Branża: odzieżowa, e-commerce
Współpraca od: października 2020
Rynek: Polska
Witryna: karko.pl
Karko.pl to sklep internetowy oferujący odzież damską dla kobiet plus size. W ofercie znajdują się sukienki wizytowe, wieczorowe, koronkowe, kryjące krągłości, ale także te, które doskonale sprawdzą się do pracy. Sklep posiada duże rozmiary spodni, kurtek, koszulek i innych niezbędnych elementów garderoby. Uzupełnieniem asortymentu są modne torebki, szale, apaszki, paski, a także rękawiczki i czapki. Warto wspomnieć, że Karko to rodzinna firma, która została założona przez kobietę dla kobiet. Asortyment jest produkowany praktycznie w 100% w Polsce.
Powiększający się asortyment Karko.pl wpłyną na wytyczenie nowych celów dla sklepu internetowego.
Początkowo marka skupiła się na:
Szybkie i efektywne pozyskiwanie pozytywnych opinii pozwoliło na obranie nowych ścieżek rozwoju, jakimi stale są:
Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie
Umów spotkanieBarbara Drapikowska
Doradca klienta
+48 500 253 000
kontakt@zaufane.pl
Transakcyjne opinie zbierane z pomocą Zaufane.pl dostarczyły Karko.pl nieoczywistych efektów. Dzięki rekomendacjom marka cieszy się poprawą innych niż sprzedaż procesów biznesowych.
Ludzie, którzy czytają opinie wiedzą więcej o marce i są o wiele bardziej skłonni do współpracy.
Joanna Karkowska
Projektantka i współzałożycielka Karko.pl
Zespół Zaufane.pl do współpracy z Karko.pl podszedł w sposób wzajemnego partnerstwa. Nasz dział wsparcia oferuje marce pomoc w obsłudze, a także dedykowaną opiekę techniczną i merytoryczną.
Intuicyjny system jest naszym autem, który każdego dnia ułatwia Karko.pl obsługę marketingu opinii. Zaoferowane przez Zaufane.pl wsparcie integracji ze sklepem internetowym jest dopełnieniem współpracy.
Dla Karko.pl zbieramy opinie do:
Stawiamy na ciągłe wsparcie procesu pozyskiwania rekomendacji, dzięki czemu Karko.pl osiąga wysokie wskaźniki zebranych opinii. Funkcja monitorowania opinii przed ich publikacją jest dla marki ochroną przed niewłaściwymi treściami (np. wulgaryzmy), które są zakazane przez Google.
Te działania, pozwoliły Karko.pl dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców, a klientom utożsamiać się z marką. Realne, transakcyjne opinie wpływają na szybsze podjęcie decyzji zakupowej.
Średnia ocena o firmie: 4,9 / 5
Okres współpracy: od października 2020
Ludzie, którzy czytają opinie wiedzą więcej o marce i są o wiele bardziej skłonni do współpracy.
Joanna Karkowska
Projektantka i współzałożycielka Karko.pl
7 637
pozyskanych opinii o sprzedawcy
13 574
pozyskanych opinii o produkcie
Zaufane.pl pomogło pozyskać ponad 2 600 rekomendacji na wizytówkę Google Moja Firma, przy średniej ocenie 4,9. Pozytywne Opinie w Google pracują na wiarygodność firmy i zwiększają ilość klientów.
Średnia ocena wizytówki: 4,9/5
2 670 opinii na wizytówce Google Moja Firma
Opinie produktowe pozytywnie wpływają na podjęcie decyzji zakupowej. Aktywne wspieranie procesu oceniania produktów powoduje:
wzrost opinii, wyświetlanych na kartach produktowych,
pozyskiwanie unikalnych treści wspierających SEO - User Generated Content (UGC),
eliminowanie wątpliwości potencjalnych klientów.
Badanie satysfakcji klienta jest nieodłącznym elementem pozyskiwania transakcyjnych opinii. Mając na względzie sprawdzanie poziomu zadowolenia konsumentów Karko.pl skorzystało z dodatkowych ankiet, które pozwalają zagłębić się w szczegóły rekomendacji i poznać ich źródła. Pogłębiona ankieta, pomaga marce poznać oczekiwania i potrzeby klientów, dotyczących ich produktów oraz obsługi. Dzięki opiniom pochodzącym z ankiet Karko.pl może efektywniej pracować nad nowymi projektami, pracownicy firmy na bieżąco poznają co klienci cenią, a co warto poprawić
Największą zaletą wiadomości mailowych w marketingu rekomendacji jest zbieranie za ich pomocą opinii o sklepie internetowym. Celem jest budowa zaufania do marki, która owocuje częstszymi zakupami o wyższej wartości koszyka.
Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania marka zyskała nie tylko nowych, ale przede wszystkim powracających klientów. Naszym celem było, aby zarówno tekst, jak i układ wiadomości był spójny z szatą graficzną sklepu. Takie działanie sprawia, że proces złożenia zamówienia aż po wystawienie opinii jest spójny.
Dzięki transparentności, wzrostowi świadomości o marce oraz dobrej opinii w sieci, Karko.pl odnotowuje pozytywny wpływ na:
marketing
relacje B2B
rekrutacje
Mając na celu pełne wsparcie dedykowanego systemu e-commerce marki Karko.pl przygotowaliśmy API, dzięki któremu integracja z naszą usługą przebiegła bardzo sprawnie.
Zaufane.pl automatycznie pobiera dane z zamówień, na bazie których przygotowuje ankiety i wiadomości mailowe do transakcyjnych klientów.
Pozyskane opinie trafiają do naszego panelu, a stamtąd do wskazanych przez Karko.pl miejsc, gdzie są publikowane.
Umów się na spotkanie z konsultantem i dowiedz się może wyglądać proces wdrożenia marketingu opinii w twojej firmie
Umów spotkanieBarbara Drapikowska
Doradca klienta
+48 500 253 000
kontakt@zaufane.pl