Blog zaufane.pl

Artykuły i wpisy o opiniach, marketingu i sprzedaży w sklepie internetowym

Blog

Co ludzie o Tobie myślą: 6 porad, jak użyć feedbacku klientów do uczłowieczenia Twojej marki

Pewnego dnia podczas składania zamówienia online na hamburgery ze swojej ulubionej restauracji pewien psycholingwista postanowił przeprowadzić mały eksperyment. Tuż przed kliknięciem “zamów” zauważył niewielkie pole tekstowe, gdzie można dodać komentarz. Jako, że restauracja znajduje się w Berlinie, burgery zazwyczaj podaje się z majonezem i ketchupem. Ulubionym dressingiem klienta jest musztarda, dlatego też postanowił jak zawsze w polu tekstowym wpisać “musztarda”. W tym momencie naszła go myśl, że prawdopodobnie nikt nie zwraca uwagi na tego rodzaju wiadomości. Jednak przed ostatecznym złożeniem zamówienia na chwilę postanowił się zatrzymać.

Chcę czytać dalej

Jak autentyczność opinii stała się podstawą e-commerce

Nie można zaprzeczyć, że pozytywne recenzje są bardzo korzystne dla każdej firmy. Wzrost sprzedaży, ruchu w Internecie i wzrost liczby pozyskiwanych klientów to tylko kilka przykładów korzyści, jakie mogą przynieść pozytywne opinie. Jaką jednak rolę odgrywają negatywne recenzje dla reputacji Twojej firmy? Zazwyczaj firmy obawiają się, że ten rodzaj opinii może mieć negatywny wpływ na reputację całej firmy narażając ją na ryzyko utraty klientów lub potencjalnych klientów.

Chcę czytać dalej

Jak wyświetlać opinie w Google Ads, by zwiększyć ich efektywność

Być może zwróciłeś kilka razy uwagę na fakt, że niektóre reklamy bardziej przyciągają Twoją uwagę od innych… Wynika to z tzw. dowodu społecznego. Reklamy, które wyświetlają charakterystyczne gwiazdki (rozszerzenia) obok lub pod tytułem są nie tylko bardziej atrakcyjne pod względem wizualnym i wyróżniają się na tle konkurencji. Gwiazdki budują zaufanie odbiorcy jeszcze przed kliknięciem w link. Google kilka lat temu potwierdziło ten fakt na swoim blogu AdWords. Gdy po raz pierwszy wprowadzono możliwość wystawiania ocen okazało się, że według statystyk “reklamy z ocenami sprzedawców uzyskują o 10% wyższy współczynnik klikalności (CTR) niż te same reklamy bez ocen”.

Chcę czytać dalej

5 powodów, dla których opinie są kluczowe dla Twojego e-sklepu

Twoja sprzedaż produktów w Internecie utknęła w martwym punkcie i nie wiesz, jak to naprawić? Opublikowałeś nawet więcej płatnych reklam, ale nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Wiesz, że Twoje produkty są świetne, a mimo to nie sprzedają się? Pewnie wydaje Ci się, że spróbowałeś już wszystkiego i powoli zastanawiasz się, czy nie odpuścić …a co, gdybyśmy Ci powiedzieli, że jest jeszcze coś? Pewien czynnik mający ogromny wpływ na wzrost sprzedaży produktów w sklepach internetowych. 

Chcę czytać dalej

5 powodów dla których RODO negatywnie wpływa na doświadczenia zakupowe Twoich klientów

Obecnie rozporządzenie RODO pojawia się na każdym kroku i występuje także w rozmowach dyrektorów działu marketingu. Nie jest to nic zaskakującego. Jednak co ciekawe, wiele firm nadal jest całkowicie nieprzygotowanych do nowego rozporządzenia, które w rzeczywistości obowiązuje od 1995 roku. Czy pamiętasz, jak wyglądał Internet w 1995 roku? Prawdopodobnie w tamtych czasach nikt nie spodziewał się nowoczesnych urządzeń oraz specjalistycznych programów do obsługi klienta, które polegają na plikach cookie i pikselach śledzących każdy ruch klienta.

Chcę czytać dalej

Google potwierdza! Odpowiadanie na opinie poprawia lokalne SEO

Często dostajemy sporo pytań, czy odpowiadanie na recenzje Google faktycznie pomaga lokalnemu SEO? Czy odpowiadanie na opinie ma znaczenie? W końcu nadeszła pora, by rozstrzygnąć tę zagadkę i w dokładny sposób określić, jak opinie online wpływają na lokalne SEO. Według przeprowadzonych badań aż 88% konsumentów ufa opiniom online w tym samym stopniu, co osobistym rekomendacjom od bliskich osób. Zastanów się, kiedy ostatni raz nie czytałeś recenzji o firmie przed zakupem produktu lub usługi? 

Chcę czytać dalej

Ankieta dotycząca przeglądu lokalnych konsumentów 2020

Każdego roku Lokal Consumer Review Survey bada, w jaki sposób lokalni klienci korzystają z recenzji online w celu wybrania firmy, której mogą zaufać. Badania przeprowadzane od 2010 roku mają na celu pomóc zrozumieć lokalnym firmom, marketerom oraz konsumentom, jaki wpływ mają opinie oraz by zobaczyć, jak dane te zmieniają się z roku na rok. Oczywiście rok 2020 był rokiem innym niż wszystkie i rozpoczęcie porównania nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie zaznaczyli, że w tym roku nic nie było normalne. Oprócz zwykłych statystyk dotyczących ocen w gwiazdkach, liczby recenzji i sposobu, w jaki lokalne firmy proszą o recenzje, zapytaliśmy także konsumentów, jak Covid-19 wpłynął na korzystanie z recenzji online i lokalnych firm. Takie porównanie nada kontekst zmieniającym się trendom oraz pomoże zrozumieć, jak skutki pandemii mogą wpływać na lokalne firmy.

Chcę czytać dalej

Jak wykorzystać do pozycjonowania wszystkie możliwości Google?

Branża e-commerce od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nią zmieniają się nawyki użytkowników; jest to dla wielu firm zarówno ogromna szansa, jak i zagrożenie. Popyt niesie za sobą podaż, zwiększając tym samym konkurencję na rynku. Coraz więcej firm korzysta z usług SEO i rozwija swoją stronę internetową zgodnie z zaleceniami Google. Musisz więc skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie oferuje najpopularniejsza w Polsce wyszukiwarka, by zwiększać ruch organiczny na swojej stronie „kosztem” konkurencji – w przeciwnym wypadku sytuacja może się odwrócić i to Twoja domena straci na widoczności.

 

Chcę czytać dalej

Zwiększ zaufanie do Twojego biznesu i wyróżnij go spośród konkurencji.

Porozmawiaj z nami, aby dowiedzieć się jak Zaufane.pl poprawi Twoje wskaźniki marketingowe i sprzedażowe.

Świetne

Na podstawie 82 opinii

Zobacz niektóre opinie tutaj

Viscola Fashion

Bardzo dobre rozwiązanie w zbieraniu opinii o sklepie i produktach. Dzięki temu rozwiązaniu można analizować opinię klientów i budować na podstawie tej wiedzy przyszłych rozwiązań.

Acus Med

Jak najbardziej polecam współpracę z zaufane.pl. Uzyskaliśmy mnóstwo opinii od klientów odnośnie sklepu i produktów (również do wizytówki Google Moja Firma)...

TRENA Professional Cosmetics

Bardzo dobry serwis do zbierania opinii. Dzięki Zaufane.pl zbieranie opinii, zarówno o firmie, jak i o produktach, idzie jak należy...

Ministerstwo Gadżetów

Serdecznie polecam firmę Zaufane.pl. Od początku współpraca przebiegała wzorowo i charakteryzowała się pełnym profesjonalizmem i indywidualnym podejściem do klienta...